czwartek, 10 stycznia 2013

Subiektywne TOP 10 pięknych kobiet

Chciałabym Wam pokazać, które kobiety są dla mnie ideałem piękna (kolejność przypadkowa):


1.  Liv Tyler - wielu uważa, że nie ma w niej nic ciekawego i ma zbyt długą twarz. Dla mnie jest absolutnie czarująca i urocza.


2. Rachel Weisz - szlachetna uroda, uwielbiam jej długie i gęste brwi, nadają twarzy charakteru.


3. Eva Green - nietuzinkowa, przenikliwe spojrzenie przez co wydaje się być zimna i wyniosła.


4. Monica Bellucci - hipnotyzująca uroda, nie da się od niej oderwać wzroku, nie znam nikogo komu by się nie podobała.


5. Penelope Cruz - południowy typ urody w najlepszym wydaniu, kwintesencja kobiecości.


6. Krysten Ritter - zakochałam się w jej twarzy dzięki oglądaniu Don't Trust The B in Apartment 23.


7. Kat Dennings - 'wyhaczona' w 2 Broke Girls, piękne usta, jak dla mnie niesamowicie seksowna.



8. Megan Fox - przede wszystkim perfekcyjne brwi, wybaczam nawet nadmiar botoksu.


9. Emilia Clarke - naturalna, delikatna, urocza i słodka.


10. Christina Hendricks - klasyczna uroda, chyba jedyna rudowłosa, która mi się podoba i nie wyobrażam sobie jej w innym kolorze.



Jakie są Wasze ulubione twarze?






1 komentarz:

  1. Witam zapraszam do siebie na konkurs http://agathevanilla.blogspot.com/ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń