sobota, 2 lutego 2013

Co ostatnio w łapy wpadło...


1. Rossmann, Babydream, Puder - chyba pozycja wszystkim znana. Mam nadzieję, że sprawdzi się lepiej niż suchy szampon. Niektóre dziewczyny używają go do wykończenia makijażu, również spróbuję.
2. L`Biotica, Biovax Latte, Intensywnie regenerująca maseczka odbudowa osłabionych włosów + proteiny mleczne - Używałam jej 2 razy (po 30 min zmyłam szamponem b/s; po 2h zmyłam szamponem b/s i następnie nałożyłam odżywkę) i póki co kompletnie się nie sprawdziła. Włosy były strasznie splątane i matowe. Ktoś ma pomysł jak stosować ją inaczej?
3. Wibo, Eyebrow Stylist (Brązowy żel stylizujący do brwi) - do szybkiej korekty brwi.
4. Skrzyp optimal - skusiła mnie cena 3.99, nigdy nie byłam systematyczna w braniu tabletek, może teraz się uda. Nie pokładam w tym preparacie wielkich nadziei. 
5. Maybelline, Affinitone, Perfecting & Protecting Pressed Powder (Puder prasowany) - końcówka poczciwego manhattanowskiego clearface spadła, teraz jest nowa wersja więc postanowiłam go zdradzić i wybór padł na affinitone (+ za lusterko w środku). Odcień 24 golden beige.






Używała któraś z Was affinitone hd? Zaciekawił mnie ten podkład, a w rossmannie wszystkie testery były tak brudne, że brzydziłam się sprawdzić jak wygląda na dłoni.

6 komentarzy:

  1. Dziękuję :) Ale tak naprawdę to moja skóra wcale nie jest taka ładna, to chyba zasługa aparatu ;P

    A z tabletek polrcam Ci Belissę, widać rezultaty, ale niestety trzeba brać regularnie bo jak się przestanie to wszystko wraca do stanu wyjściowego...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem mocno zdziwiona, że ta maska się u Ciebie nie sprawdziła - u mnie działa bardzo fajnie. Nie mam pojęcia dlaczego i niestety nie jestem Ci w stanie poradzić alternatywnego zastosowania... Może to zależy od rodzaju włosów?
    Też jestem ciekawa jak sprawdza się ten nowy Affinitone, ciekawa jestem jaka jest różnica między efektem hd, a tym zwykłym, który lubię, :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie suchy szampon sprawdził się tragicznie:/ nie polecam stosowania do loków, bo jest jakaś masakra.

    Zamiast skrzypu piję krzemionkę na włosy i paznokcie(jakby co pisałam o tym notkę, więc jeśli chcesz więcej info o tej herbatce to zapraszam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie również wax mleczny się nie sprawdził jednak jestem bardzo zadowolona z tego z keratyną ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. swojego czasu uwielbialam ten puder z mny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej maski do włosów. Ten żel z Wibo mnie zaciekawił.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń