czwartek, 7 lutego 2013

Od przybytku głowa nie boli...

1. Roberto Cavalli, Roberto Cavalli EDP - weszłam do Sephory i zrobiłam sobie prezent na Walentyki. 135zł/30ml
2. Maybelline, Affinitone HD - nie czekałam na recenzje, odcień 24 golden beige.
3. Nivea, Lip butter (karmelowe) - w SP po 6.49 - nie mogłam nie wziąć.
5. Lancome, La vie est belle - próbka przy okazji Cavalliego.
6. Puder do kąpieli, wanilia i miód.
7. Świeczka Tindra z Ikei o zapachu słodkich lodów (?).
Niekosmetycznie - mój ulubiony magazyn w nowej odsłonie.
Nowe mieszkanie dla części moich kosmetyków - przezroczyste plastikowe pudło z Ikei (4,99zł).







Wracam do oglądania seksu w wielkim mieście. Znacie jakieś seriale/filmy godne polecenia?

15 komentarzy:

  1. Buteleczka perfum wygląda pięknie, bardzo elegancko i luksusowo :) A jak z zapachem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest orientalny, słodki, ale nie mdlący. Czuć mandarynkę przełamaną różowym pieprzem. Ciężki i otulający. Pierwszy raz tak mam, że nie przypomina mi innego zapachu :)

      Usuń
  2. a jakie seriale Cię interesują?

    za każdym razem, gdy wchodzę na Twojego bloga, wpadam w popłoch spowodowany ilością tych wszystkich kosmetyków, ja w ogóle się na tym wszystkim nie znam ;__;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się nie znam, tylko co chwilę kupuję rzeczy, które nie są mi potrzebne :) Muszę zrobić jakąś przerwę.

      Hmm, nie chcę HIMYM, BBT, Supernaturalsów i seriali typu Plotkara.

      Usuń
    2. zakupoholizm? ja mam to samo, ostatnio podczas weekendu we Wrocławiu poszalałam trochę z kosmetykami :)

      to polecam w takim razie American Horror Story Asylum, jeśli jeszcze nie widziałaś; Spartacusa (jeśli lubisz w serialach krew, pot, dużo seksu i flaki), The mob doctor, The walking dead, Suits podobno jest dobry, wezmę się za niego jak tylko skończę wszystkie sezony Spartacusa

      Usuń
    3. AHS <3 Spartacus mnie kusi w takim razie... :D Coś wybiorę, dzięki za propozycje ;)

      Usuń
  3. Hmmm... puder do kapieli... o czyms takim nie slyszalam jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie niczym nie różni się od soli do kąpieli :)

      Usuń
  4. seks w wielkim miescie i plotkara najlepsze:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaraz skończę 6 sezon seksu :( nie wiem czemu plotkara mnie tak odstrasza... może niesłusznie

      Usuń
  5. Ooo Affinitone też muszę kupić, więc zajrzę do Super Pharm. A nie wiesz może, cyz tam są te same odcienie co w zwykłym ( nie tym HD)- proszę o odpowiedź na moim blogu. Z góry dziękuję.

    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za odpowiedź. :) Już się przestraszyłam,że będę musiała szukać mojego koloru w innej nazwie, czego nienawidzę.

    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Masełko z Nivei ♥ muszę się w końcu w nie zaopatrzyć! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako maniaczka słodkich zapachów wzięłam karmelowe, a moja mama malinowe, ale zdecydowanie to 2 ładniej pachnie :)

      Usuń