wtorek, 5 lutego 2013

Nowy zapach Niny Ricci - Nina L'eau

Rzadko kiedy reklama perfum tak bardzo mi się podoba. Jest to jeden z wyjątków.


Nuty główne: grejpfrut, jabłko, mandarynka i neroli; 
nuty serca: nuty wodne, wiśnia i gardenia; 
nuta bazy: piżmo.

1 lutego na profilu Niny Ricci pojawił się taki wpis:
                                        The secret is being guarded by three beautiful fairies.
This Friday, you will find out what they are talking about…
oraz piękne wideo z Alice Nebout, Almą Jodorowsky i Solene Herbert. Phil Adelman odwalił kawał dobrej roboty. 


2 dni później (polecam zmienić rozdzielczość na hd):
                                          Tomorrow, let yourself be seduced by a new apple...

I wideo kluczowe z 1 lutego: 
Jestem oczarowana. Uwielbiam taką baśniową, eteryczną i mistyczną aurę. Muzyka z Koraliny sprawia, że mam ochotę  pobiegać po śniegu i stać się Królewną Śnieżką. Ukoronowaniem jest Frida Gustavsson w magicznej pudrowej sukience, hipnotyzuje spojrzeniem.


Miałam Ninę EDT [klik] i z przyjemnością wspominam ten zapach, lżejsza wersja może być dobrą alternatywą na wiosnę. Nowa odsłona jabłka zdecydowanie mnie uwiodła. Ja się skuszę, a Wy? Jakie zapachy polecacie?



Piosenka na dziś:

1 komentarz: