niedziela, 23 grudnia 2012

Benefit za grosze? Tańsze alternatywy.

Chyba wszystkie znamy markę Benefit i kilka kultowych kosmetyków. Przymierzając się do kupna High Beam natknęłam się na ciekawą alternatywę: 
Na pierwszy rzut oka wygląda niczym swój pierwowzór.
Pierwszy z nich kosztuje 10,90 zł, drugi prawie 10 razy więcej.



Podobnie jest z płynnym różem do policzków. 

Podobnie jak high lights kosztuje 10.90 zł.

A tutaj oryginał ok. 100 zł


Również benefitowskie róże doczekały się tańszych braci: 
W7 Candy Floss Highlighter, 14.50zł (mi przypomina Dandelion)

W7 Honolulu Bronzer 14.50zł (wygląda jak słynne Hoola)


W7 Double Act Face Powder, 14.50zł (czyli Benefit 10 Duo)




Uważacie, że inspiracja kultowymi kosmetykami to dobry pomysł? Kupiłybyście któryś z tych produktów?

13 komentarzy:

  1. Słyszałam, że to podróbki z firmy Technic są całkiem dobrej jakości, ale sama osobiście nie próbowałam:) Chociaż kusi mnie spróbować rozświetlacza...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamierzam go zamówić w najbliższym czasie, dużo dziewczyn jest zadowolonych :) Lepiej wydać 11 zł i się rozczarować niż 100.

      Usuń
  2. kultowe? ja nigdy nie słyszałam o tej marce, chyba jestem amatorką w tej dziedzinie D;

    OdpowiedzUsuń
  3. mam duo z w7 i zawiodlam się intensywnością/napigmentowaniem. ale slyszałam ze reszta jest super.


    (kochaana, wyłącz hasło na komentarze w ustawieniach)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie najbardziej kusi Honolulu, wszystkie moje bronzery wpadają w pomarańcz, a tu widać czysty brąz.

      Dzięki, nawet nie wiedziałam, że komentarze są na hasło :)

      Usuń
  4. o nie znałam tych odpowiedników :) ale kusisz kusisz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. cieszę się, że wniosłam coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja akurat wolę oryginalny Benefit :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam jeszcze okazji próbować, ale w przypływie gotówki pewnie się skuszę dla porównania :)

      Usuń